Polacy pracujący za granicą

czy pociągu, ale także w busie czy autokarze. W tych ostatnich przypadkach takie rozwiązanie jest bardzo korzystne dla klienta, gdyż w związku z rosnącą liczbą pasażerów niektóre trasy są bardzo oblegane i trudno znaleźć wolne mie

Dodane: 06-11-2016 06:49
Polacy pracujący za granicą

Internetowa rezerwacja

Coraz częściej możemy spotkać się z internetową ofertą przewoźników. Za pośrednictwem Internetu możemy zarezerwować miejsce nie tylko w samolocie czy pociągu, ale także w busie czy autokarze. W tych ostatnich przypadkach takie rozwiązanie jest bardzo korzystne dla klienta, gdyż w związku z rosnącą liczbą pasażerów niektóre trasy są bardzo oblegane i trudno znaleźć wolne miejsce kupując bilet przed samą podróżą. Rezerwacja online to kwestia kilku minut ? wypełniając specjalny formularz w kilka chwil możemy zająć jedno lub więcej miejsc. Bardzo często można również zapłacić za pomocą przelewu internetowego ? na pewno to także jest bardzo korzystne dla klienta i dlatego też coraz więcej osób wybiera tą opcję zakupu biletu.


Konkurencyjne oferty dotyczące transportu busami

W związku z bardzo dużą ilością na rynku firm świadczących takie usługi, jak transport pracowników za granicę do pracy busem, istnieje potrzeba walki o niemal każdego klienta. Jest to dość trudny rynek, więc aby taka działalność stanowiła dobre źródło stałego dochodu trzeba się naprawdę postarać. Stąd też spora część ogólnopolskich firm transportowych stara się przekonać do swoich usług nowych pasażerów. Najczęściej możemy się spotkać z bardzo atrakcyjnymi, konkurencyjnymi wobec innych firm cenami biletów czy też kuszącym wyposażeniem busów udających się w dalekie trasy. Większość przewoźników nam oferuje dzisiaj także dostęp do Internetu czy telewizji podczas podróży.


Typy autobusów przegubowych

Są różne rodzaje autobusów członowych: jednoczłonowe (bezprzegubowe, nazywane również solowe), dwuczłonowe (jednoprzegubowe) i trójczłonowe (dwuprzegubowe). Mają znacznie większą pojemność od zwykłych autobusów, mogą pomieścić nawet 200 osób. Ich długości wahają się od 16 do 25 metrów podczas gdy pojedyncze mają długość maksymalnie 15 metrów. Budowane są jako trójosiowe (do ok. 18,75 m), czteroosiowe dwuczłonowe (do ok. 21 m) i czteroosiowe trójczłonowe (większe długości). Istnieją również przegubowe autobusy piętrowe. W autobusach dwuczłonowych układ napędowy najczęściej znajduje się w drugim członie i silnik jest umieszczony za tylną osią i właśnie na nią przekazuje moment obrotowy. Spotykane są czasami również autobusy z silnikiem w pierwszym członie z napędzaną środkową osią i taki układ jest również powszechny w autobusach trójczłonowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus_przegubowy